Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Поиск

Вход на сайт

Комментарии

Магія скляних прес-пап’є в зібранні краєзнавчого музею

шар 1  Головний герой роману Джорджа Оруелла «1984» Уінстон Сміт, купивши цей предмет у шарантикварній лавці, назвав його «шматочком історії, який  забули змінити» і «листом з минулого століття, який нікому прочитати». 
 Скляні кулі прес-пап’є почали виготовляти в середині  ХІХ у Венеції, але головними на ринку стали відомі французькі виробники Баккара,  Сент-Луї і Кліші.
 У міському краєзнавчому музеї зберігаються скляні кулі прес-папье і скляні кулі-чорнильниці, які наприкінці ХІХ – поч. ХХ ст. були виготовлені майстрами-склодувами пляшкового заводу. Промислове виробництво предметів зі скла у Костянтинівці розпочали бельгійські підприємці. Виготовляли різноманітні пляшки та листове скло. Кваліфікованих майстрів запрошували з Бельгії. Імовірно, майстер-іноземець, що володів технологією виготовлення декоративних куль прес-пап’є і передав досвід місцевим склодувам. 
   Зараз у вік комп’ютерних технологій скляні шари прес-пап’є являються одним з найцікавіших ретро-елементів оформлення письмового столу, справжнім витвором мистецтва. Щось таємниче приховується за товщею прозорого скла, погляд сягає глибини кулі і занурюється в казковий різнокольоровий світ. 
шар-чернильница
 

Приглашаем зарегистрироваться и оставить комментарии




Константиновский городской краеведческий музей Copyright © 2014
Все права защищены. Копирование материалов с указанием автора и активной ссылкой на сайт
Перепечатка материалов сайта без указания авторства строго воспрещается.